קבוצת תמיכה להורים שכדאי לקחת בה חלק

קבוצת תמיכה להורים

להיום הורים לילדים שסובלים מבעיות כמו ויסות חושי, קשב וריכוז או לקויות למידה שונות זה אף פעם לא קל. כולנו, כשהפכנו להיות הורים, איחלנו לעצמנו לילדים שלנו חיים טובים, בריאים וכמה שיותר פשוטים. עם זאת, לא הכול תלוי בנו והנתונים בשטח מראים שהרבה מאוד ילדים סובלים מבעיות קשב וריכוז שונות, מה שמוביל את ההורים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים. איך שומרים על קור רוח? ואיך נותנים לילדים את כל התמיכה שלה הם זקוקים? והאם יש מקום שבו נוכל לקבל עזרה בנושא הזה? התשובה היא חד משמעית כן והגיע הזמן לדעת שההורים לא באמת צריכים להתמודד עם הסיטואציה הזאת לבד. קבוצת תמיכה להורים זה המקום שאליו כדאי לכם לפנות אם גם אתם הורים לילדים שמתמודדים עם קשיים שונים, אז למה אתם מחכים?

כיצד קבוצת תמיכה להורים תוכל לסייע לכם?

בין אם הילדים שלכם סובלים מקשיי קשר וריכוז, לקויות למידה או קשיים אחרים, על תמיכה שמיועדת להורים לא כדאי לכם לוותר. קבוצת תמיכה שמיועדת להורים זה המקום שבו:

  • תוכלו לספר על כל הקשיים שלכם מבלי שאיש ישפוט אתכם
  • תוכלו לקבל עצות
  • תוכלו לקבל כלים פרקטיים לשיפור המצב

תמיכה להורים שניתנת על ידי אנשי מקצוע מובילים והקשבה מצד הורים נוספים שגם הם חווים את מה שאתם מתמודדים איתו זה המפתח לשינוי.

ממקום שתוכלו להרגיש בו בנוח

הרבה פעמים בתור הורים לילדים שמתמודדים עם קשיים שונים אנחנו עסוקים יותר מידי בלשפוט את עצמנו כי אנחנו לא באמת מגיבים ותומכים בילדים כפי שהיינו רוצים. זו עוד סיבה טובה שבגללה קבוצת תמיכה שמיועדת להורים תוכל לעזור לכם, כי מדובר על סוג של תמיכה להורים ששם אתכם במרכז. אתם יכולים לדבר בלי לחשוש וכבר מעצם העובדה שיש לכם עם מי לחלוק את כל הרגשות האלה תוכלו להרגיש טוב יותר. הילדים שלכם, שמתמודדים עם קשיים לא פשוטים, זקוקים לכם במאה אחוז ולכן כדאי שתדאגו לעצמכם מכל הבחינות שכן רק כך תוכלו לתמוך ולסייע לילדיכם האהובים.

השאר תגובה