כך תבחרו מגפי רכיבה לאופנוע שטח!

חובבי הטיולים גילו דרך שונה ומיוחדת לחוות את השטח, עם אופנוע ייעודי שמותאם לתנאים המאתגרים ביותר. עם זאת, רגע לפני היציאה אל המסלול יש כמה נושאים שצריך לקחת בחשבון, מחליפת הרכיבה ועד לנעליים הבטוחות והטובות ביותר. כדי לעזור לכם לבחור נעלי רכיבה לאופנוע השטח, הנה כמה נושאים שכדאי לקחת בחשבון (בנוסף לעיצוב, כמובן).

מגפי רכיבה טובות מגנות על הקרסוליים

בזמן שאתם חורכים את השטח ונהנים מכל רגע, הרגליים שלכם זקוקות להגנה אופטימלית. אלא שישנם שלל נעליים נמוכות שמספקות מענה חלקי, אם בכלל. מנגד, מגפי רכיבה גבוהות הן המענה הקלאסי והנכון יותר, משום שהן עוטפות את הקרסוליים היטב וכך הן מגנות עליהן מפני נפילות וחבלות. כך, גם עם תנועה קצת פחות נכונה וגם אם חלילה תמעדו, האזור הרגיש הזה יהנה משכבת הגנה משמעותית.

נעלי רכיבה איכותיות וללא שרוכים

יש מוצרים בהם נתפשר על האיכות לטובת המחיר, אבל בכל הקשור למגפיים שתנעלו בזמן הרכיבה בשטח – האיכות גוברת על כל משתנה אחר. זה בדיוק הזמן להעניק לרגליים שלכם את תשומת הלב לה הן ראויות, ולבחור נעליים מחומרי גלם חזקים וטובים שישרדו גם את תנאי השטח. בנוסף, זכרו שעדיף להימנע משרוכים, גם אם הם קצרים יחסית. הסיבה הפשוטה היא שהשרוכים עלולים להשתחרר או לחלופין – להיתקע בשרשרת. בתרחיש הזה תאבדו שליטה מהר למדי, והנזק שייגרם יהיה גדול ורב. מגפי רכיבה ללא שרוכים יבטיחו לכם ראש שקט הרבה יותר.

מגפי רכיבה מאווררות יותר

אם נודה באמת, בישראל הקיץ ארוך במיוחד, ואת ימי הגשם אפשר לספור בקלות רבה. אז נכון, כשאתם רוכבים בגשם את זקוקים לנעליים עוצמתית וחזקות עם עמידות למים, אבל מגפי רכיבה לקיץ הן סיפור אחר לחלוטין. בעונה החמה מומלץ להתמקד בנעליים קצת יותר "מאווררות", בלי הבטנה שמגנה עליהן מהגשם (זה שממילא מופיע לעתים רחוקות), וכך יהיה לכם נעים ונוח גם בימי השרב. אם תתמקדו בנעליים "נושמות", ללא שרוכים ובגובה המתאים – אתם מבטיחים לעצמכם חוויית רכיבה מושלמת ובטוחה הרבה יותר.

רשת אופנוסנטר מציעה לקהל רוכבי האופנועים מבחר מגפי רכיבה לאופנועים, צוות יועצי השירות שלנו עומדים לשירותכם עם חיוך ומידע עד לקבלת החלטה נכונה בעת רכישתכם. אתם מוזמנים להתנסות, ולהתקשרו אלינו לטלפון מספר: 0549793930 ואנו נשמח לסייע. תוכלו לבקר באתר שלנו בכתובת: https://ofnocenter.co.il/.