קרב מגע – אל תוותרו על זה!

למרות שאולי אתם חיים את חייכם על מי מנוחות, בצורה רגועה ושלווה, בפועל לא הכול תלוי בכם. בפועל אנחנו עדים לכך שאפילו הליכה שגרתית ברחוב עלולה להיות מסוכנת אם אתם נתקלים באדם הלא נכון. השאלה היא מה עושים במצב כזה והאם תהיה לנו דרך כלשהי להגן עלינו במידה ואדם כלשהו מחליט לתקוף אותנו, ולא משנה מדוע. מבולבלים? חוששים ולא יודעים מה תוכלו לעשות בסיטואציה כזאת? כדאי שתדעו: בקרב מגע תקבלו את הכלים שיוכלו להציל את חייכם. קרב מגע הינו תחום שבו לומדים הגנה עצמית בעזרת טקטיקה מצוינת, כך שבהחלט כדאי לחשוב על קורס בתחום הזה עוד היום. 

למה קרב מגע עדיף ללמוד עם מורה? 

אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאם תעשו חיפוש בנושא קרב מגע באינטרנט, תמצאו מידע רב. תוכלו לקרוא מאמרים שעוסקים בנושא וגם לראות סרטונים שונים, אך בפועל, זה לא יהיה כמו לתרגל עם מורה או מדריך מקצועי. זה שתעמדו מול המחשב ותעשו תנועות שונות זה טוב ויפה, אך מי יוכל לתקן אתכם אם לא יהיה לכם מורה צמוד? בקרב מגע יש הרבה ניואנסים קטנים שצריך לשים לב אליהם ולכן, אם אתם מתלבטים בין לימודים באופן עצמאי ובין קורס, כדאי שתדעו שעל קורס מוביל לא כדאי לוותר. 

כמה עולים קורסים כאלה? 

בקרב מגע אתם יכולים למצוא היום לא מעט קורסים שונים שמתקיימים ברחבי הארץ, כך שברור מדוע יש לכם התלבטות לאן להירשם ואיפה מחכה לכם הכי טוב שיש. על מנת שתוכלו לצאת יותר מרוצים מהקורס ולהרגיש שלא בזבזתם את הזמן שלכם, רצוי יהיה לבדוק: מי מעביר את הקורס? כמה שיעורים כוללים הלימודים? והאם הקורס מומלץ על ידי אנשים אחרים שעשו אותו? אפשר להבין אתכם אם אתם חושבים על קורס קרב מגע אך מעדיפים להימנע מהוצאה כלכלית גדולה מידי ולכן, אם אתם תוכלו להשוות מחירים בין מספר קורסים שונים זה כמובן כדאי. אין ויכוח על כך שהמטרה היא לא להשתמש לעולם בכל הכלים שתלמדו בקורס כזה, אך מצד שני, רצוי להכיר את הכלים שיוכלו להגן על חייכם.