פאות: לא רק לנשים

פאות

הפאות נכנסו לעולמנו לפני שנים רבות ועדיין מתנוססות בגאווה על ראשיהם של רבים. אמנם ההנחה השגויה היא שרק נשים משתמשות בפאות אך גם גברים הם קהל יעד שלהן וזאת בעיקר בגלל בעיות של התקרחות או נשירת שיער. אמנם העולם המודרני מלא בפתרונות לבעיות של שיער דליל או התקרחות אך פתרונות אלה מלאים בטיפולים ארוכים ויקרים שלא לכולם יש את הזמן והכסף כדי לקבל אותם. גם פאות לגברים מגיעים בשלל עיצובים ובשלל צבעים כך שכל אחד יוכל לקבל את הפאה שמוצאת חן בעיניו ויושבת עליו בצורה הטובה ביותר בהתאמה מושלמת ללא פשרות.

מהם הקריטריונים המנחים בבחירת פאות לגברים?

  • ראשית, כדי לבחור פאה, חשוב להחליט תחילה על סוג הפאה. ישנן פאות סינטטיות זולות מאוד לעומת פאות קאסטם טבעיות שיקרות בהרבה אך גם האיכויות שלהן גבוהות הרבה יותר. פאות טבעיות ניתנות לסירוק, עיצוב ואפילו חפיפה במקלחת לעומת פאות סינטטיות שאינן יכולות לבוא במגע עם מים כיוון שייהרסו והן אינן עמידות בחום כמו הפאות הטבעיות. בנוסף, פאה טבעית עמידה לשנים רבות יותר ולכן היא יכולה להיות פתרון משתלם יותר למרות מחירה הגבוה.
  • פאות נמדדות לפי המחיר. כשבוחרים פאות לגברים או לחלופין תוספות שיער לגברים צריך להתחשב גם בעיצוב, באיכות, בארץ המוצא של הפאה ואף במותג. אמנם כשמדובר על פאה לחבישה במשך כל ימות השנה צריך להשקיע אך עם זאת להתחשב בתקציב הנתון. בנוסף, כדאי להתייחס לאופן בו הפאה מתאימה לאדם שחובש אותה. ישנן פאות שיתאימו לגברים מסוימים אך על גברים אחרים לא יישבו כמו שצריך מבחינת התאמה למידות או סגנון. פנים ארוכות יותר או עגולות יותר יכולות להתאים לפאות שונות.

גם סוג השיער משפיע על התאמת הפאה

סוג השיער הוא אחד הקריטריונים שצריך להתייחס אליו. יש מספר סוגי שיער למשל שיער טורקי שהוא עבה וכהה יותר שיער דרום אמריקאי שיכול להגיע בסגנונות מטולטלים וחלקים ואף שיער אירופאי בגוון בהיר יותר. שיער ברזילאי ידוע כאחד מסוגי השיער המבריקים ביותר והוא יותר כהה בגוון שלו, כאשר שיער ארגנטינאי מזכיר את השיער הברזילאי רק עבה יותר.

השאר תגובה