עיצוב דירות קטנות – הסוד

עיצוב דירות קטנות

יש לכם דירה קטנה ואתם רוצים לעצב אותה כמו גדולה? במאמר זה נגלה לכם את הסודות של עיצוב דירות קטנות.

בלי קשר לגודל

עיצוב פנים הוא תחום מאוד רחב, שעוסק בעיצוב חללים פנימיים של מבנים מכל הסוגים. ניתן לעצב כל חלל בכל אחד מהסגנונות הרבים הקיימים. לדוגמה, ניתן לעצב בסגנון יוקרתי, בסגנון חדשני, בסגנון כפרי ועוד. כמובן, סוגים שונים של חללים דורשים סוגים שונים של עיצוב! לדוגמה, עיצוב של חנות איננו זהה לעיצוב דירה וכך הלאה.

ועם קשר לגודל

כאמור, נהוג לעצב כל סוג של חלל בהתאם לאופי שלו ולכן, עיצוב דירות קטנות שונה, בין היתר, גם מעיצוב של דירות גדולות. אחד ההבדלים המהותיים ביותר הוא הגודל של החלל, בו ניתן לעבוד ואליו ניתן להכניס פריטים שונים וכמו כן, גם הצורך ביצירת תחושה מרווחת בחלל עצמו.

כשהגודל הופך לבעיה

אחד הדברים שאנו צריכים מדירה הוא מקום לאחסן בו את כל החפצים שלנו ובשאיפה – לשמור גם על סדר בתוך הדירה. לכן, כאשר הדירה קטנה חשוב במיוחד לדאוג לפתרונות אחסון מתאימים, שיעזרו לשמור על מראה מסודר ומרשים למרות עומס החפצים לעומת גודל הדירה.

הפרטים הקטנים

תאמינו או לא, אבל הפרטים הקטנים הם אלו שיגרמו לדירה שלכם להיראות יותר מרווחת! חשוב להבין, שעיצוב לא נכון יכול לגרום לדירה גדולה להיראות קטנה ואינטימית ולדירה קטנה להיראות גדולה ומרווחת. הדרך לעשות זאת היא על ידי שימוש נכון בחללים השונים בדירה ועל ידי שימוש בצבעים נכונים ובהצבה נכונה של רהיטים ושאר התכולה של הבית.

לדעת לעצב דירות קטנות

עיצוב פנים הוא מקצוע בפני עצמו ואין זה מפתיע. כאמור, הסוד נמצא בפרטים הקטנים ולכן, אם אתם מעוניינים לעצב דירה קטנה, כדאי שתעשו זאת עם מעצב פנים מקצועי ומנוסה בתחום הספציפי של עיצוב דירות קטנות. במידת האפשר, בקשו גם לראות עבודות קודמות, על מנת שתוכלו להתרשם מהיצירתיות המקצועית של המעצב. ככל שתראו יותר סגנונות כך, תוכלו לדעת שהמעצב עובד לפי בקשת הלקוח וכך הוא יעבוד גם אתכם.

השאר תגובה