עיצוב דירות יוקרה – להסתכל לתוך הקנקן

עיצוב דירות יוקרה

דירות יוקרה לא נמדדות רק במיקום שלהן! עיצוב דירות יוקרה באופן מקצועי יכול לעשות את כל ההבדל ועל כך נרחיב במאמר זה.

עיצוב פנימי

עיצוב פנים הוא מה שהופך חלל בעל אווירה מסוימת לחלל בעל אווירה שונה לחלוטין. איך זה קורה? בזכות הפרטים הקטנים. אם ניקח חלל מסוים בעל ארבעה קירות ודלת, הרי ברור ששני מעצבי פנים שונים יכולים להפוך אותו לשני סוגים שונים של חדרים עם מסר ואווירה שונים לגמרי.

אופן העיצוב

כאשר אתם מתחילים תהליך של עיצוב פנים, חשוב לבחון מהו סגנון העיצוב הרצוי לכם ומהי מטרתו. לדוגמה, אם ברצונכם לעצב את המטבח, הוא צריך להיות מעוצב באופן כזה, שיהיה לכם נוח ונעים לבשל בו. ואם אתם מתכננים גם לשבת ולאכול בו וגם לארח בו, הוא צריך להיות מעוצב בהתאם ולהכיל את הריהוט הדרוש למטרות אלו.

הרעיון שמאחורי עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה מתבטא בעיקר בפריטים המלאים את החללים השונים בדירה. כלומר, הפריטים צריכים להיות ייחודיים ואיכותיים ויש לשים לב לפרטים הקטנים. לדוגמה, סלון מעוצב למופת עם גופי תאורה פשוטים, ייראה רק חצי מעוצב וגופי תאורה אלו ישפיעו רבות על המראה הכללי שלו.

לא בהכרח יקר אבל יוקרתי

פריטי העיצוב השונים המשמשים לדירות יוקרה לא חייבים להיות בהכרח יקרים, אבל הם צריכים להיות ייחודיים ובעלי מראה יוקרתי וכאמור, גם השילוב ביניהם צריך ליצור את המראה המושלם. בנוסף, כל פרט בדירה, המהווה חלק מהעיצוב היוקרתי צריך להיות באיכות גבוהה, על מנת שיוכל לשמור על המראה היוקרתי שלו לאורך שנים רבות ולא להתבלות בתוך מספר חודשים ולפגוע במראה הכללי של הדירה.

איך מעצבים?

עיצוב דירות יוקרה הוא עיצוב ייחודי ואיכותי ולכן חשוב שייעשה על ידי אנשי מקצוע ולא להתפשר. אם כך, אם ברצונכם לעצב דירת יוקרה בסגנון יוקרתי, חשוב לפנות למעצב פנים מקצועי ומנוסה, אשר יידע לבחון כל פריט ופריט ולבדוק את האיכות שלו ולראות בעיני רוחו את התוצאה הסופית שאמורה להתקבל בסופו של התהליך.

השאר תגובה