מנעולן בירושלים – כל מה שחשוב

מנעולן בירושלים

ברגע שאתם זקוקים לשירותיו של מנעולן בירושלים כנראה שאתם נמצאים במצב מאוד לא נעים ולעיתים אף מלחיץ. אתם כנראה ננעלתם מחוץ לדלת ביתכם או מחוץ לרכב שלכם לאחר ששכחתם את המפתחות בתוך הסוויץ' של הרכב ומנגנון הנעילה האוטומטית הופעל. אז היות וזהו מצב מאוד לא נעים החלטנו לכתוב עבורכם את המדריך מה ניתן לעשות ברגעים הכל כך מלחיצים ומעצבנים הללו על מנת שפעם הבאה שתיתקלו במצב כזה לא תצטרכו לחשוב יותר מידי ותפעלו על פי המדריך הזה.

אז מה כדאי לעשות תחילה לפני שאנו קוראים למנעולן?

במידה ונתקעתם מאחורי הדלת של הבית שלכם מבלי יכולת לפתוח אותה אנו ממליצים ללכת לנסות מספר דברים לפני שאתם קוראים למנעולן באזור מגוריכם על מנת לנסות לחסוך לעצמכם את הכאב ראש אך בעיקר את הכסף של הקריאה והשירות של המנעולן. לכן, ראשית כדאי לצלצל לאחד מבני הבית ולבדוק האם הוא או היא בסביבה ויכולים להגיע הביתה לפתוח עבורכם את הדלת באמצעות מפתח, כאשר אותו דבר תקף לגבי האוטו, האם בן או בת הזוג להם מפתח ספייר לאוטו יכולים לבוא אלינו ולפתוח לנו את האוטו. במידה וכן חסכתם כעת מאות אם לא אלפי שקלים וכל שנותר הוא לחכות אך במידה ואף אחד אינו זמין או נמצא באיזור ואתם חייבים להיכנס לבית או לרכב כדאי שתזמינו מנעולן בהקדם.

השיחה למנעולן

כאשר נשוחח להזמין את המנעולן כדאי שנוודא עימו מספר דברים לפני שנזמין אותו כאשר הדבר הראשון הוא הזמינות הגעה שלו. אנו לא רוצים להמשיך להתייבש שעות ושהמנעולן ישים אותנו בסוף רשימת המטלות שלו, לכן עליכם לוודא שהוא מגיע אליכם תוך חצי שעה מקסימום, כאשר מנעולנים רבים גם יגיעו תוך מספר דקות, לכן במיוחד מומלץ לחפש מנעולן בירושלים מהאיזור בעיר בו אתם נמצאים. לאחר מכן וודאו עם המנעולן כי יש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל ותעודה מקצועית של מוסד מקצועי מוכר המלמד את מקצועות המנעולנות היות ואתם לא רוצים שמנעולן לא מקצועי או שלא למד את רזי המקצוע יתעסק לכם עם הדלת של הבית או הרכב.

מה לעשות בזמן ההמתנה למנעולן?

אז כפי שכבר ציינו מספר פעמים זהו בהחלט מצב לא נעים ומלחיץ, והוא תמיד יתפוס אותנו ברגע הכי לא מתאים ולכן בזמן שאתם ממתינים למנעולן אנו ממליצים לכם להירגע עם כוס קפה בבית הקפה הקרוב לבית שלכם ולעשות טלפונים ולהודיע לכל מי האירוע הקטן הזה משפיע עליו כמו למשל לצלצל לגן להודיע שנאסוף את הילדים באיחור או לצלצל לבוס להודיע שאנו מאחרים לפגישה וכדומה.

השאר תגובה