קייטרינג מאמא לברית

קייטרינג מאמא לברית

כל מסיבת ברית מילה היא אירוע מרגש ומשמח, ואורחים רבים מגיעים כדי לחגוג עם ההורים הטריים (והמותשים משהו…) את בואו לעולם של תינוק חדש.

במסגרת האירוע, כמו בכל אירוע בימינו, ישנה גם ציפייה לארוחה משובחת, והדרך הטובה ביותר לספק את הציפיות של האורחים ואף למעלה מכך היא שירות קייטרינג (שהרי ההורים כאמור מותשים למדי, וגם שאר בני המשפחה מקדישים את מרב זמנם ומרצם לרך הנולד). ואם כבר שירות קייטרינג, מי שמבטיח שכולם (חוץ מהתינוק, כמובן…) ילקקו את האצבעות הוא קייטרינג מאמא.

איך תורם קייטרינג מאמא לברית מילה מושלמת?

קייטרינג לברית מילה הוא כאמור הדרך הקלה, הנוחה וגם המשתלמת ליצירת אירוע שכולם יוצאים ממנו לא רק נרגשים בזכות הצטרפות התינוק למשפחה אלא גם שבעים ומסופקים מאוד.

כשבוחרים קייטרינג מקצועי במיוחד, ובפרט כזה שכבר תרם להצלחתן של בריתות רבות, ההנאה מובטחת – ואכן, פעמים רבות בעבר כבר תרם קייטרינג מאמא לברית מילה מושלמת.

התפריט של קייטרינג מאמא לבריתות מילה מציע לכל אורח ארוחה שלמה, שאותה הוא מרכיב מבין מגוון אפשרויות.

כך למשל רשימת הסלטים שמציע קייטרינג מאמא לברית כוללת את חומוס הבית הטעים, עגבניות סיציליה (עגבניות שרי בבזיליקום ושמן זית), חציל פיראוס (חציל קלוי ומרוסק עם שום כתוש, מיונז ומיץ לימון), כרוב אדום פרוס דק עם מיונז, טבולה לבנוני, גזר מרוקאי ועוד אפשרויות רבות.

ברשימת המנות העיקריות: סטייק פרגית, שניצל, קורדון בלו, רצועות עוף במגוון רטבים, כרעיים בגריל ועוד.

מנות הביניים מפתות אף הן: פילה מושט ברוטב מרקש, ירקות בנוסח תאילנדי, מפרום, מוסקה, טורטייה מקסיקנית ועוד.

כתוספות יוגשו לאורחי הברית קוסקוס, תפוחי אדמה אפויים עם פפריקה או עם רוזמרין, אורז לבנוני או אדום (או עם שקדים וצימוקים), מג'דרה, אפונה ברוטב, זיתים מבושלים ועוד.

בנוסף כולל התפריט שתייה קלה, שתייה חמה וקינוחים מוצלחים.

עם כלים או בלעדיהם

במידת הצורך, מספק קייטרינג מאמא לברית מילה גם כלים: ניתן לבחור בין כלי פורצלן מהודרים (כולל מפות ומפיות בד צחורות) לבין כלים דמויי פורצלן שגם הם מקנים מראה שובה לב לשולחנות ולאירוע כולו.