משכנתא למסורבים: להגשים בכל זאת את החלום הישראלי!

אין ספק כי אחד הרגעים הפחות נעימים בחיים, רגע שכולנו נעדיף להימנע ממנו, הוא להיכנס לרשימת מסורבי המשכנתא בבנק, ולראות איך החלום שלנו על דירה ועצמאות כלכלית הולך ומתרחק. קבלת משכנתא למסורבים פותחת אופק חדש לכל מי שקיבל מהבנקאי שלו פרצוף חמוץ, ויכול מאוד להיות שגם אתם זכאים.

למסורבים, משכנתאות שונות דווקא יכולות להתאים, כאשר מי שמתאים אותן הוא איש מקצוע. אם הלכתם בעצמכם ליועץ המשכנתא של הבנק, וקיבלתם סירוב, אין זה אומר שאתם לא זכאים. ייעוץ מקצועי חיצוני למערכת הבנקאית מאפשר לעיתים קרובות למצוא את הנתיב הבטוח שיוביל אתכם צעד אחר צעד מסירוב משכנתא לחתימה על משכנתא, וגם בתנאים טובים במיוחד.

מי משיג משכנתא למסורבים?

מסורבי משכנתאות יכולים למצוא מענה בכמה צורות, ותמיד דרך איש מקצוע:

  1. יועץ משכנתאות – איש מקצוע שמתמחה בניהול משא-ומתן עם הבנקים למשכנתאות, אדם בעל ידע בשוק, קשרים בבנקים, והבנה למצבכם, אדם שזו עבודתו ופרנסתו העיקרית, ובמילים אחרות: פותח דלתות בתחום המשכנתא למסורבים.
  2. משכנתא חוץ-בנקאית – כפי שקראתם, אנשים שהבנק סירב לתת להם משכנתא יכולים לפנות לשוק המשכנתאות החוץ-בנקאיות ולמצוא מענה לצורך שלהם בצורה פרטית, מקרנות מימון, חברות ביטוח, בתי השקעות, ובשנים האחרונות אפילו דרך מימון המונים.

כמובן, בשני המקרים הנ"ל תצטרכו להוכיח את יכולת ההחזר שלכם, ובעצם לעמוד בתנאים למשכנתא, אך תוכלו לעשות זאת ביתר קלות, בליווי מקצועי, ובלי לקבל "לא" מהבנק.

משכנתא למסורבים מחוץ לבנק והממסד:

לא מדובר בשוק האפור, וההלוואות שבעבר היו מסוכנות ובריבית גבוהה במיוחד נהפכו לנחלת העבר. כיום הלוואות חוץ בנקאיות נעשות על ידי גופים ממסדיים שאינם בנקים, אך מהווים בנק מבחינת היכולת שלהם להלוות לכם כסף, בתנאים מוסכמים ומקובלים, בשקיפות ובאמינות גבוהה.

גופים רבים מציעים כיום הלוואות חוץ-בנקאיות, והתחרותיות משחקת לטובתכם. גופים אלו נותנים משכנתא למסורבים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל הארץ, לרכישה של כל סוגי הנכסים, וזאת לאחר בדיקה כמו שהיה עושה הבנק, רק עם יותר גמישות בהלוואה, וכמובן, כנגד משכון הנכס.