מחשבון של זהב ישן – מתי ואיך משתמשים בו?

יש לכם פריטים מזהב? מחשבון של זהב ישן יכול מאוד לשמש אתכם וכאן נסביר בדיוק למה ואיך!

למה לשמור זהב ישן?

בעבר היה נהוג לשמור על הזהב כמו על החיים עצמם. זאת, משום שהזהב פעמים רבות אכן הציל חיים, בעיקר במצבים של עוני קשה ומלחמות. כיום לעומת זאת, אנו חיים בתקופה של שפע והזהב הישן לכשעצמו כבר לא באמת יכול לשרת אותנו. אבל יש מי שבהחלט יכול ליהנות ממנו!

מה אפשר לעשות עם הזהב?

בין אם יש לכם מטבעות, מטילי זהב, תכשיטים, שיניים, חפצי נוי או כל דבר אחר מזהב שאינכם משתמשים בו, באפשרותכם למכור אותם ולקבל תמורתם כסף מזומן. חשוב לציין, שכל עוד המכירה מתבצעת עם קונה זהב אמין, היא מתבצעת באופן מסודר וחוקי ולא פחות חשוב מכך – פשוט וקל!

שלבי תהליך המכירה

לאחר שהבטחנו שתהליך המכירה הוא פשוט וקל, זה הזמן להסביר מה הוא כולל. אם כן, תהליך המכירה מתחיל בבחירת קונה זהב אמין ותיאום פגישה. אל הפגישה עליכם להגיע כבר עם הזהב שלכם, כי בסופה הוא כבר יעבור לידי הקונה. הפגישה מתחילה בשקילת הזהב וחישוב ערכו באמצעות מחשבון של זהב ישן ועל בסיס הפרמטרים הרלוונטיים. לאחר קבלת הצעת המחיר והסכמה על תנאי המכירה, הזהב עובר, כאמור, לידי הקונה והכסף המזומן עובר לידי המוכר. מלבד הכסף המזומן, הקונה יעביר לידיכם מסמכים לאישור תנאי המכירה.

המטרה של מחשבון של זהב ישן 

היות שחלק עיקרי ובלתי נפרד מתהליך המכירה הוא שלב הערכת שווי הזהב המוצע למכירה, מחשבון של זהב ישן הוא האמצעי הטוב והיעיל ביותר לביצוע חישוב שעל בסיסו תינתן הצעת המחיר. חשוב לציין, שבאפשרותכם לבצע הערכה של שווי הזהב שלכם כבר מהבית באמצעות מחשבון זהב אונליין, כשמה שעליכם להזין בו הם הנתונים הבאים: טוהר הזהב ומשקלו. 

את מידת הטוהר של הזהב ניתן לבדוק לפי המספר המוטבע עליו ואת המשקל ניתן לאמוד באמצעות משקל ייעודי למשקלים קטנים.

אצלנו במרכז ליהלומים בבורסה ברמת גן אנו נותנים שירות של קניית זהב, יהלומים וכלי כסף.

כמו כן אנו מבצעים גם שירות של משכון זהב, יהלומים וכלי כסף כהלוואה.

ניתן ליצור קשר ב 077-441-7808 או באתרנו https://Diamond-Center.co.il