כסא מנהלים אורטופדי – כי מגיע לכם!

כמה עבודה, מרץ, לימודים ומחשבה מוקדשים בכדי לטפס מעלה בסולם הדרגות ולהתיישב בנוחות בעמדת המנהל. אבל מה קורה אם העמדה, או לפחות הכסא שהגיע עימה, לא כל כך נעים? כסא מנהל אורטופדי הוא לא אפשרות, אלא חובה לכל מנהל שמחפש לשבת בנוח, ביציבות, מבלי ליצור לחצים על הגב ועל עמוד-השדרה, ולסיים יום עבודה רענן, שמח ונטול מתחים בגב.

כיסאות מנהלים מגיעים בשלל צורות, גדלים וטכנולוגיות, אבל לא כולם אורטופדיים. כסא מנהלים טוב חייב להיות אורטופדי. אתם פשוט חייבים את זה לעצמכם. אז אם אתם עדיין מתלבטים, הכנו לפניכם רשימה קצרה של יתרונות הכיסא האורטופדי, וסוגיו השונים.

יתרונות של כסא מנהלים אורטופדי

  1. מחיר נוח – הביקוש יוצר תחרות, שבתורה יוצרת מגוון יצירתי וירידת מחירים. אבל למה אנחנו מספרים את זה לכם? אתם הרי מנהלים, ויכולים ללמד את התורה הפשוטה הזו. ובכל זאת, לפעמים, כשמדובר בנו ולא בעסק, אנחנו שוכחים. אז אל תשכחו שניתן להשיג כיסא אורטופדי במקום כסא רגיל, והבדל המחיר לא יורגש כלל.
  2. התאמה אישית – לא אצל כל הספקים, אבל בחנויות הרציניות לכיסאות מנהלים תוכלו להתאים את הכסא בדיוק לצרכים שלכם. המשקל, הגובה, ושאר האלמנטים שמשפיעים על הנוחות שלכם ועל בריאות הגב שלכם, דורשים התייחסות לצורך התאמת הכיסא המושלם, כיסא שמתאים לכם כל כך שלא תרצו לקום ממנו בסוף היום.
  3. עמידות – התאמה אישית של כיסא מנהלים מאפשרת לו להראות עמידות יוצאת מגדר הרגיל. כסאות נוטים להישחק, גם כיסאות מנהלים, ואז עולה השאלה האם זמן השחיקה מהיר או איטי, וכמה זמן הכיסא שלך ישמור על איכותו ונוחותו. לכן מוטב לרכוש כיסא אורטופדי מותאם אישית, שיעמוד לשירותכם לאורך זמן.

כיצד מתאימים אישית כסא מנהלים?

דבר ראשון, יש לבחור עיצוב מתאים, וכדי לוודא שאתם מוצאים משהו שאתם ממש אוהבים, כדאי לסקור קטלוג רחב במיוחד, ולא לפספס דבר. דבר שני, לאחר בחירת המראה המבוקש, יש להתאים את הכסא למנהל. גובה, משקל וכיו"ב, כל אלו חייבים להילקח בחשבון.

לאחר שרכשתם כסא מנהלים מתכוונן, תתחילו ללמוד את מנגנוני הכיסא, ותוכלו להתאים אישית את הזויות השונות דרך מנגנונים ומנופים המותקנים בכסא בדיוק לצורך זה. אתם בוודאי מכירים כיסאות מתכווננים, אך כשמדובר בכסא מנהלים ארגונומי ואורטופדי מדובר במערכת מנגנונים ברמה הגבוהה ביותר, עם יכולת התאמה שרוב האנשים לא פוגשים מעולם.

טכנולוגיית הארגונומיה מאפשרת כיום התאמה אישית ברמת המפרק הבודד, ומיקום משענות הזרוע בגבהים שונים ובזויות שונות, שינוי והתאמה מיידיים של זווית הגב, ואפילו יותר מזווית אחת, גובה המשענת, הזווית שלה, נעילת תנועת הגב ועוד שינויים המותאמים לאלמנטים כמו אורך הישיבה הממוצע שלכם, וכיו"ב. כסא מנהלים מקצועי הוא באמת מוצר משנה חיים, מיידית, ביום יום שלך.