חברת הרבלייף משיקה: תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה

האיבר החשוף ביותר בגופנו הוא למעשה הפנים. הלחות, זיהום האוויר, נזקי השמש וכד', כל אלו יכולים לפגוע בעור הפנים ובנוסף, לנזקי הגיל, מדובר באזור שהינו יחסית רגיש וזקוק לניקוי, הזנה ושמירה תמידית.

כדי לסייע לכם לשמור על עור פנים בריא וללא נזקים, חברת הרבלייף משיקה ממש בימים אלה תכשיר חדש לניקוי פנים, על בסיס אלוורה. תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית ומכיל ויטמינים, נוגדי חמצון, אלוורה כאמור ומרכיבים צמחיים אחרים על בסיס קוקוס. המוצר החדש, אשר מצטרף לסדרת הטיפוח סקין של הרבלייף העולמית, מעניק הגנה לעור הפנים, מרגיע, ומסייע לחידוש עור הפנים על בסיס יומי. התכשיר, יקנה לעורכם מראה חלק, זוהר ורך. תכשיר הניקוי מומלץ לשימוש על בסיס יומי, בבוקר ובערב, כדי למקסם את התוצאות החיוביות .

יתרונות צמח האלוורה:

צמח האלוורה הנו צמח עשיר סגולות בריאותיות ויתרונות רבים העוזרים באופן ישיר לבריאות הגוף וחיזוקו. צמח האלוורה ידוע בחומרים המועילים בו ובניהם נכללים אנזימים, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמיניות ועוד. חברת הרבלייף הצליחה ליצור סידרת מוצרים מעולים בצורת תרכיז התורמים לעור הגוף, למערכת העיכול וכדומה. תרכיז האלוורה של הרבלייף מצליח לשלב את מרבית התכונות הטובות של הצמח בשילוב טעמים פירותיים התורמים למערכת העיכול. בין יתרונותיו הרבים של צמח האלוורה, הבולטים הם:

  • האלוורה תומכת בניקוי פנימי של מערכת העיכול וכן מסייעת למערכת העיכול.
  • הצמח תורם באופן ישיר לרגישה של מערכת העיכול.
  • מוסיף טעם למים, הצמח מכיל הדרים הנתונים טעם מרענן למים.

הכנת מיץ אלוורה בבית

הכנת המיץ הינו תהליך פשוט מאד שניתן לבצע בקלות במטבח הביתי. בפועל כל מה צריך הוא עלי אצמח האלוורה ואתם כבר בשלב מתקדם של הכנת המיץ.

  1. לוקחים את עלי האלוורה ומתחילים להסיר את הקליפה העליונה.
  2. יש לקלף גם את השכבה הצהובה הנמצאת ממש מתחת לקליפה, יש להשתמש בסכין חדה.
  3. יש להמשיך להסיר את השכבה הצהובה עד שמגיעים לתוכלת של 30 מ"מ.
  4. שופכים הכל לבלנד ומוסיפים מיץ של אחד מפירות ההדר המועדפים עליכם.
  5. ערבבו היטב עד לקבלת מירקם מיץ.
  6. מזגו לכוס ושתו לרוויה.