הדפסה על קנבס – כיצד להגן עליה מפאת בלאי?

עם חלוף הזמן, הדפסה על קנבס הפכה זה לא מכבר לטרנד הכי מוביל אצל אומנים, מקצוענים ובעלי תחביב. זו היא אפשרות נינוחה ואף אפקטיבית אשר נותנת בידכם לעשות שימוש של בד קנבס והן בכל מיני טכניקות של הדפסה ספציפיות, כדי להכין תמונה מודפסת חיננית וכן להוסיף נגיעה אומנותית אל בית העסק או לחדרים אשר בבית שלכם. במציאות של היום ניתן לאתר הדפס על גבי קנבס כמעט בכל טקסטורה וגם בכל גוון, ולא רק בתערוכה אומנותית, מוזיאון או לחלופין גלריה, כי אם אף בכל מיני חברות, דירות פרטיות, מוסדות חינוך וכיוצא בזה.

כיצד תגנו על הדפסה על קנבס מפאת בלאי?

כדי להגן על טיב תמונת הקנבס אשר ברשותכם, יש משמעות ניכרת של הרחקתה מאזור בעל אור ואשר קרני השמש חודרות אליו. קרני השמש אף עשויות להסב נזק לתמונה, לדהייה של הגוונים ולנזק בטיב שלה. כדאי לכם ביותר לתלות אותה על גבי קיר, אשר יהיה במרחק מה מן הצוהר וכן לשמור על התמונה מפאת חדירה של קרני השמש. כמו כן, חומר הקנבס הינו רגיש ביותר אשר יכול בפשטות להיגרם לו נזק מחום רב. אין כדאי לכם לתלות את התמונה של הקנבס מעל תנור מפיץ חום. נקטו משנה זהירות מקרבה של רטיבות, בשל כך שהיא עשויה להיפגע בפשטות בשל טאץ' באופן ישיר עם רטיבות. כאשר הנכם מנקים אותה, כדאי לכם ביותר שלא לעשות שימוש במטלית יותר מדי ספוגה ברטיבות.

המעלות של הדפסה על קנבס – 

  1. אומנות הדפסה על קנבס תהפוך כל תצלום נוסטלגי או לחלופין כל תמונה פשוטה לכדי יצירת אומנות של ממש. בעת הדפסה על גבי קנבס, התמונה שלכם תעבור עריכה מקצועית וגם עיבוד, תיקון של גוונים ואף הוספת ממד אחר, כמו למשל – כל מיני אפקטים מסקרנים, בנייה של קולאז' מהרבה תמונות, פילטר אומנותי וכיוצא בזה.
  2. נוסטלגיה – הדפסה כזאת נותנת בידכם גם להגן על הנוסטלגיה שלכם וגם להציג אותה בפני כל. כל תמונה אשר אותה צילמתם, עשויה להגיח לאור וכן להפוך בפשטות לצילום מודפס על גבי קנבס.