דרור פינוי דירה

דרור פינוי דירה

שירות פינוי דירות מחייב הן מקצועיות והן רגישות – מקצועיות כדי לפנות את הפריטים המיותרים שהצטברו לאורך השנים במהירות וביעילות, וכמובן לאתרי פינוי פסולת מורשים (או אתרי מחזור עבור פריטים שניתן למחזר ולצמצם את הפגיעה בסביבה), ורגישות, כי תכולת דירה היא לא סתם אוסף חפצים אלא גם המון זיכרונות והרבה רגשות וכשמפנים את כל אלה נדרשת תשומת לב מלאה גם לבני האדם שמאחורי הדירה.

דרור פינוי דירה היא חברה שצברה ניסיון רב בתחום, בכל רחבי הארץ. אנשי המקצוע מכירים היטב את כל הרחובות בתל אביב, את כל השכונות בחולון, את כל הפינות בפתח תקווה ובאופן כללי נערכים תמיד בהתאם למיקום הדירה שאותה יש לפנות ומבטיחים ביצוע מהיר ויעיל.

דרור פינוי דירה – אמינות מלאה

מרכיב חשוב נוסף של שירות פינוי דירות הוא רמת האמינות של אנשי החברה: חשוב להבין שעלות פינוי דירה משתנה, ולפעמים באופן משמעותי, בהתאם לתכולה הספציפית בכל דירה ודירה. אף אחד לא רוצה לגלות שהבטחה ראשונית לגבי העלות מופרת באמצע העבודה והפינוי, או שנלקחו מהדירה חפצים יקרי ערך ואז העובדים נעלמים.

דרור פינוי דירה מבטיח – ומקיים! – הערכת שווי הוגנת לתכולה של כל דירה, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת בוודאות שלא רק שתקבלו את הדירה ריקה מכל הפריטים והתכולה, אלא שתקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר הוגן: אם ישנם חפצים בעלי ערך, הם ישמשו כתמורה עבור פינוי הדירה וכמובן שאם ישנם פריטים רבים יחסית דרור פינוי דירה ישלם לכם במסגרת העסקה במקום שאתם תשלמו לו.

חשיבות הפינוי המסודר

אמנם מי שמעוניין בשירות של פינוי דירה בעיקר רוצה לראות אותה ריקה ומוכנה לשימוש מחדש, אבל כדאי לקחת בחשבון גם את מה שקורה עם הפריטים שמוצאים מהדירה אחרי הוצאתם.

שימו לב – אם פריטים כאלה או אחרים יושלכו ברחוב או באתרי פסולת לא מורשים, גם בעלי הדירה עלולים להסתבך ולא רק המשליכים! במקרים רבים ניתן לאתר, ואפילו די בקלות, את המקור של אותם פריטים, וכאמור האחריות מוטלת גם על מי ששוכר חברה לפינוי תכולה. בנוסף, כולנו כבר מודעים לחשיבות השמירה על הניקיון ועל הסביבה – סיבה טובה נוספת לעבוד רק עם אנשי מקצוע אמינים.