בשולחן של הגדולים: איך לשחק פוקר כמו אלופים?

פוקר תמיד היה אחד המשחקים האהובים ביותר עלינו. מאז שהומצא אי שם בשלהי המאה ה-19, הוא מלווה בני אדם רבים כמשחק האהוב עליהם – הן על שולחן פיזי עם חברים נוספים, ואפילו על מסך המחשב. כדי להיכנס למשחק, חשוב להכיר חוקי פוקר שונים שהופכים את המשחק למה שהוא. מכיוון שיש לא מעט חוקים, אספנו את העיקריים שבהם בכדי לעזור לכם להבין את אחד המשחקים האהובים ביותר!

פוקר – כך עושים את זה נכון

  • Pre-Flop – זהו השלב הראשון של כל משחק פוקר והוא מתחיל כך; השחקן משמאל לדילר והשחקן שמשמאל אליו, יציגו את ההימורים שלהם. השחקן משמאל לדילר יהמר על סכום קטן יחסית, והשחקן שלידו על סכום גדול יותר. לאחר מכן, מחלקים את הקלפים. כל שחקן מקבל 2 קלפים כלפי מטה, והשחקן משמאל לשני השחקנים, יתחיל את סבב ההימורים הראשון.
  • Flop – בשלב זה, מניחים במרכז השולחן שלושה קלפים עם הפנים כלפי מעלה. כל שחקן במשחק יוכל להשתמש בקלפים אלו בכדי להשלים את יד הפוקר האיכותית ביותר שיוכל, עם חמישה קלפים. לאחר ששלושת הקלפים הונחו על השולחן מתחיל סבב ההימורים הבא.
  • Turn – בשלב זה, מניחים קלף רביעי על השולחן, עם הפנים כלפי מעלה. לאחר מכן מגיע שלב ההימורים השלישי.
  • River – מזל טוב! הגעתם לשלב הסופי במשחק. בשלב זה, ייחשף הקלף האחרון וגם הוא, עם הפנים כלפי מעלה. זו ההזדמנות האחרונה של השחקנים לתת ערך לקלפים שבידיהם, ולכן עליהם לקבל החלטה האם להמשיך ולהציג את היד שלהם או לא. בכל מקרה, לאחר מכן יגיע הרגע המיוחל שבו הקלפים נחשפים על השולחן, והיד החזקה ביותר – מנצחת!

מוכנים לכבוש את המשחק?

חוקי פוקר אינם כל כך מסובכים כמו שבטח חשבתם, וכעת כשאתם יודעים את זה אפשר להתקדם למשחק! אז למה אתם מחכים?! שאו תפילה לאלת המזל, שימו על עצמכם שרשרת שום וקדימה לדרך! ככל שתתקדמו ותצברו ניסיון, תבינו שלא תמיד הכל תלוי במזל ולעתים, כל מה שצריך זה לדעת מתי להיחשף ואיזה קלף לקחת, רק לפי המבטים של חבריכם למשחק.