איך להתלבש לאירוע?

הבגדים שאנחנו לובשים הם חלק ממי שאנחנו ומשפיעים במידה רבה על הרושם שאנחנו יוצרים ועל איך שאנחנו נתפשים ע"י הסביבה.

במיוחד חשוב לנו להיראות במיטבנו כשאנחנו מגיעים לאירוע – חתונה, בר מצווה, מסיבה חשובה, אירוע עסקי והאפשרויות כמובן עוד רבות ומגוונות – כך שאך טבעי הוא שנשאל את עצמנו איך להתלבש לאירוע.

מהו האירוע?

התשובה לשאלה איך להתלבש לאירוע תלויה קודם כל בסוג האירוע.

כשמדובר על אירוע עסקי, למשל, לבוש חושפני ייתפש כלא מתאים ועלול אף להיות מביך. לעומת זאת אם מדובר בחתונה, לבוש קז'ואלי מדי עלול להיתפש כמזלזל (ובפרט אם מדובר בלבוש יומיומי שנראה אפילו מעט מוזנח).

איפה ומתי מתקיים האירוע?

עוד 2 שאלות שיש למצוא להן תשובה כדאי לדעת מה ללבוש לאירוע הספציפי אליו אתם מוזמנים הן מתי הוא מתקיים ואיפה.

לחתונה למשל נהוג להתלבש ברוב הדר, אבל יש הבדל בין חתונה שמתקיימת בשעות הערב לבין חתונת צהריים על חוף הים, שמאפשרת לבוש קליל יותר, ובאופן דומה אם מדובר על יום הולדת שמתקיים בחיק הטבע כדאי להתלבש בבגדים מחמיאים אבל גם נוחים.

עד כמה אתם רוצים להתבלט?

מה שאנחנו לובשים כאמור אחראי במידה בלתי מבוטלת על הרושם שאנחנו יוצרים, ובהתאם גם מידת הרצון שלנו להתבלט משפיעה על בחירת הלבוש.

בהקשר זה כדאי לזכור שרוב האנשים מתלבשים לאירועים בצורה מרשימה, כך שאם תרצו להתבלט עליכם להתאמץ ולמצוא פריטי לבוש לא רק מחמיאים במיוחד אלא גם ייחודיים.

בנוסף, כשמתכננים איך להתלבש לאירוע חשוב לבחור בגדים שיוצרים הרמוניה זה עם זה.

איך להתלבש לאירוע בסטייל מיוחד?

מבט חטוף בעוברים ושבים בכל רחוב, ואפילו באירוע כזה או אחר, או במדורי הסטייל בתקשורת (מהסוג של "שיק או שוק" וכו'), מגלה עובדה פשוטה: לא כולנו ניחנו בחוש אופנתי.

מה עושה מי שלא מצליח לגבש לעצמו סגנון ייחודי ומחמיא ולהתאים את הבגדים לסוג האירוע הספציפי? במקום לשבור את הראש עם השאלה איך מתלבשים לאירוע אפשר להפקיד את האחריות למצוא את התשובה הטובה ביותר בידי אשת מקצוע (או איש מקצוע, כמובן) – סטייליסטית או סטייליסט שיבטיחו שלאורך כל האירוע כל העיניים יופנו אליכם, ומהסיבות הנכונות.

השאר תגובה