מעצבי פנים מומלצים

מעצבי פנים מומלצים

אחד המרכיבים החשובים ביותר באיכות החיים של כולנו הוא המקום שבו אנחנו גרים – הבית שלנו. בין אם מדובר במי ששוהה בביתו לאורך שעות רבות מדי יום ובין אם זהו "רק" מקום שחוזרים אליו מאוחר יחסית בערב רק כדי להתארגן ולצאת לבלות ואז לחזור לישון בו, בכל מקרה ישנה חשיבות עצומה לתחושות שאנחנו חווים כשאנחנו נכנסים לבית שלנו, ובפרט אנחנו מחפשים ביטחון, חמימות ונועם.

מעצבי פנים מומלצים יעזרו לנו ליצור מרחב מגורים שמשרה בדיוק את האנרגיות הרצויות הנ"ל. בנוסף הם מבטיחים שהחללים השונים יהיו הן פרקטיים והן אסתטיים ובאופן כללי תורמים רבות ליצירת חיים עם איכות ועל כן חשוב מאוד לבחור באופן מושכל מעצב או מעצבת פנים לבית.

איך מוצאים מעצבי פנים מומלצים?

דרך טובה אחת לאתר מעצבי פנים מומלצים היא באמצעות חברים ומכרים. רצוי מאוד לא להסתפק בהמלצה על איש מקצוע שהחבר שלכם או הקולגה מהמשרד שמעו שהוא טוב אלא לחפש המלצות על בסיס התרשמות אישית מהעיצוב של אותו מעצב פנים מומלץ – כלומר למצוא מישהו שאתם מכירים שמעצב הפנים עיצב את ביתו ובהתאם ההמלצה היא על בסיס מציאות מרשימה ולא משמע אוזניים.

גם חברים ומכרים מרשתות חברתיות הם מקור טוב להמלצות על מעצבי פנים מומלצים, וגם במקרה זה תקפה ההמלצה לייחס משקל רק להמלצה של מי שאותה מעצבת פנים מומלצת אכן עיצבה את ביתו, ובנוסף כדאי גם לשקלל את טיב ההיכרות שלכם עם הממליצים ועד כמה אתם סומכים על טעמם ועל המלצתם.

אם לא הגעתם בדרכים הנ"ל לאיש מקצוע שאתם מצליחים להתחבר אליו ושאתם סומכים עליו, ניתן לחפש באינטרנט.

בכל מקרה הבסיס להערכה אמיתית ומדויקת של כישוריו של מעצב פנים כזה או אחר הוא תיק עבודות, ורצוי גם לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים כדי לשמוע מהם חוות דעת אותנטית אודות איכות עבודתו, אישיותו של המעצב שגם לה תפקיד מרכזי באיכות האינטראקציה אתכם (וחשוב לזכור שעיצוב פנים מוצלח באמת הוא כזה אשר מבוסס על דיאלוג פורה ונכון בין הלקוח לבין המעצב/ת) ולקבל תמונת מצב מפורטת – בדרך להחלטה מושכלת.

השאר תגובה