כל מה שחשוב שתדעו על הקלנועית

המון אנשים בגיל השלישי נהנים כיום משימוש בקלנועית. לבטח יצא לכם לראות אותה בפעולה בנמלי התעופה, בבתי המלון ובקיבוצים ומושבים ככלי הרכב של בעלי התפקידים השונים. כיום, יותר מתמיד, הקלנועית הינה יד ימינם של רבים בגיל השלישי המבקשים סיוע חיצוני בהתניידות במרחב. אם חשבתם שההתבגרות הינה גזרה שצריך להשלים איתה ולקבל אותה כפי שהיא, הרי שלא כך הדבר. עם קלנועית, אתם מתעוררים לחיים מחדש! מה חשוב שתדעו על הקלנועיות המוצעות כיום למכירה?

1.תוכלו לרכוש גם קלנועית יד שנייה:

אלו מכם שרוצים ליהנות מהשימוש בקלנועית אך לא רוצים להוציא במעמד רכשיתה כל כך הרבה כסף, יוכלו לעשות. ישנו שוק פורה מאד של קלנועיות יד שנייה המוצעות למכירה במחירים מפתיעים. לצד החיסכון הכספי האדיר, כן חשוב שתוודאו פרטים שונים לרבות תקופת האחריות שנשארה או לא נשארה לה וכדומה. כך, אתם זוכים לחופש ועצמאות עם הקלנועית וכל זה במחיר נוח מאד שלא יצריך מכם לקחת הלוואה או לשבור את תכניות החיסכון שלכם.

2.קלנועית לשניים? יש כזה דבר:

אתם בני זוג שגרים יחד ורוצים להישאר ביחד כל הזמן? אתם גרים עם מטפל שמסייע לכם בפעולות השונות לאורך היום? האמת היא שאינכם צריכים להיפרד לרגע, גם לא ברגע שאתם רוצים לעלות על הקלנועית. כשם שישנו שוק יד שנייה של הקלנועיות, גם ישנו שוק של קלנועיות המציעות למכירה קלנועית זוגית. כך, אתם ומי שחי איתכם פשוט בלתי נפרדים! מבלים ביחד בכותלי הבית ומבלים ביחד גם מחוץ לבית בנסיעה בטוחה ונעימה.

3.שלום ולא להתראות לתחנות הדלק:

על מנת לנהוג על הרכב הפרטי, היה עליכם להוציא בכל חודש מאות ולפעמים אלפי שקלים. האם דומה הדבר עם הקלנועית? ממש לא! הקלנועית הינה נטענת, כך שאתם גם לא צריכים להטריד את עצמכם עם גיחות אל תחנת הדלק, ואתם גם לא צריכים להוציא כסף רב על מנת ליהנות מעצמאות שמגיעה לכם. את אלפי השקלים שתוכלו לחסוך בכל שנה מהחיסכון בדלק, תוכלו להשקיע באינספור דברים שונים שישפרו את איכות החיים שלכם – בעיקר בגיל השלישי.

4.אביזרים לקלנועית? בהחלט!

שדרוג איכות החיים שלכם לא מסתיים עם רכישת הקלנועית, אלא רק מתחיל! אחרי שרכשתם את הקלנועית ששיפרה את חייכם מן הקצה אל הקצה, תשמחו לגלות כי ישנו עולם שלם של אביזרים לקלנועית הזמין לכם. ישנם אביזרים שמטרתם לשדרג את הבטיחות שלכם בנסיעה, לצד אביזרים בידוריים יותר שהם בגדר מותרות. אז אילו אביזרים מחכים לכם? מטען למכשיר הנייד, ארגז כלים לשמירת החפצים שלכם בנסיעה ולאחר שאתם יורדים מהקלנועית, מראות וצופרים. כעת, אתם נכנסים אל עידן חדש על עצמאות וחופש תנועה – כמו שתמיד רציתם ובעיקר כמו שמגיע לכם. כל שנותר לאחל לכם הוא נסיעה טובה!